Oldalak

2012. június 29., péntek

Ismert magyar energiaital gyűjtők 1. rész : Karvaj Gábor



Ebben az új rovatban olyan energiaital gyűjtőket fogok bemutatni nektek, akik jól ismertek magyar energiaitalos körökben, és mindannyian csodálattal és kisebb-nagyobb féltékenységgel figyeljük a gyűjteményeikről készült fotókat. 


Első áldozatom Karvaj Gábor, akit szerintem mindenki ismer legalábbis virtuálisan, de ha esetleg mégsem, akkor most megismerhetitek az alábbi interjúból!



KataEnergia: Szia Gábor! Mondanál egy pár szót magadról azok kedvéért, akik még nem ismernek téged? Mikor és miért kezdtél el energiaitalokat gyűjteni?


Gábor: Gábor vagyok, 26 éves, 2009 tavaszán kezdtem el energiaitalos dobozokat gyűjteni. Akkori lakótársam az egyetem alatt sörösdobozokat gyűjtött, egy vizsgaidőszak alatt született meg az ötlet, hogy energiaitalos dobozokkal kezdjek el foglalkozni. Eredetileg csak a magyar dobozokat terveztem összekapkodni, de krakkói utazásunk során elkapott a gyűjtési láz, ekkor határoztam el, hogy igazi 'gyűjtő' leszek.


KataEnergia: Mit gyűjtesz pontosan? Doboz, üveg, stb.?


Gábor: Kizárólag dobozokat gyűjtök, fém dobozaim mellett kb. 5 darab papírdobozom is van.


KataEnergia: Kb. hány darabos a gyűjteményed?


Gábor: Kb. 2000 dobozom van, mostanában eléggé lassan gyűlnek.


KataEnergia: Van kedvenc dobozod, ha igen, melyik?


Gábor: Nincs kedvencem, de mindenképpen a lengyel dobozok állnak hozzám a legközelebb. Bár rengeteg dobozom lett az első pár lengyel óta, ezek az emlékezetes dobozok azóta is kiemelt helyen, szem előtt vannak, még ha nem is innen kerülnek ki a legszebb dobozaim. 


KataEnergia: Melyik a legkülönlegesebb dobozod?


Gábor: Nehéz eldönteni, hogy mi különleges és mi nem az. Amerikában a Monster tucattermék, Európában megőrülnek érte a gyűjtők. Számomra tán néhány kisebb vagy egzotikusabb ország doboza különleges, így egy arab vagy Afrikába importált energiaital mindenképpen érdekesnek számít.


KataEnergia: Hol láthatjuk a gyűjteményedet? 


Gábor: Gyűjteményem egy része itt tekinthető meg:
https://picasaweb.google.com/gabor.karvaj 


KataEnergia: Mennyi pénzért válnál meg a gyűjteményedtől? 


Gábor: Sok pénzt, de mindenekelőtt sok energiát fektettem a gyűjteményembe, nem szívesen válnék meg tőle.


Köszönjük az interjút!