Oldalak

2012. november 15., csütörtök

Monster Khaos

Szlovákia még mindig...
Bár Moster Khaos dobozom már jó ideje volt, azt üresen vettem és így az ízéről nem sokat tudtam. 
Nálunk a Monster ugye 4 ízben kapható:
  • Original (zöld)
  • Ripper (sárga)
  • Lo-Carb (kék) - ezt elvileg kivonják a forgalomból, pedig az összes közül még ez volt a leginkább iható
  • Rehab (barnás)
Szlovák szomszédaink azonban olyan szerencsések, hogy nemcsak Rockstar kapható náluk, hanem a Monster is eggyel több verzióval képviselteti magát, magyarán van náluk Khaos is.
Dobozgyűjtői szempontból a lineáris termékbővítés mindig is örömteli dolog, egyébként viszont nem sok haszna van. Csak összehasonlításképpen: egy fél literes Hell nálam kb. félóráig tartott ki, míg a Khaost egész nap ittam, mégsem akart elfogyni.
A Khaos gyümölcsös ízű (juiced), narancssárga színű, megfelelő mértékben szénsavas ital. Tutti-fruttinak nem nevezhető, gyümölcsös üdítőnek viszont pocsék. Akkor már inkább megéri Adrenalin almát vagy meggyet venni, azoknak legalább jó íze van. Rossznak azért a Khaost sem nevezném, el lehet kortyolgatni, de akkora nagy élvezetet nem kell várni tőle.
Elvileg vegyes trópusi gyümölcs íze van, engem inkább egy gagyibb narancsra emlékeztetett. 
Sajnos a Monster nem tud a kedvencemmé válni sehogy sem, a  zöldet pl. képtelen vagyok meginni. De legalább a dobozok kompenzálják ezt.

Kép:energy-drink-magazin.de