Oldalak

2012. szeptember 10., hétfő

XL cranberry - kis változás a dobozon

Minél több dobozt gyűjtöttünk össze, annál kevésbé tudjuk észben tartani az apró részleteket, így aztán könnyen előfordul, hogy nem is vesszük észre azonnal, hogy egy dobozon időközben apró változás történt. Mostanában egyre több ilyet figyeltem meg. De sokszor csak akkor derül ki ez, amikor az ember hazavisz egy dobozt és otthon összehasonlítja a már meglévővel, aztán rájön, hogy jé, ezek nem is egyformák. Egy Bomba dobozzal jártam így mostanában: hazavittem egy dobozt, gondolva, hogy a régebbit kicserélem erre a szép újra, mert ez még nagyon szép állapotban van. Kíváncsiságból összehasonlítottam őket, és bár az eleje nem változott semmit, a hátán bizony teljesen más volt a felirat! De most őszintén, ki tudná észben tartani, hogy egy doboz hátán pontosan hogyan helyezkednek el a betűk?

Emiatt nincs fogalmam arról sem, hogy pontosan mikor változott meg az XL Cranberry energiaital doboza. Sosem veszek ilyet, mert nem szeretem az ízét, igazából egyetlenegyszer ittam csak, amikor megjelent. Az pedig már elég régen volt. 

Nem nagy változásról van szó egyébként: a vízszintes piros csík most már függőleges (úgy, mint az új XL naturalnál - a többi esetében még nincs változás) és "új összetétel" felirat szerepel rajta:

Kép forrása:  drinkcan.blogspot.com
A régi pedig így nézett ki: