Oldalak

2010. május 16., vasárnap

Jack "spray"




Első pillantásra tényleg úgy néz ki, mintha egy spray lenne. Még szerencse, hogy a dizájnt már ismerjük, mert máskülönben talán el is sétálna mellette az ember.


Az érdekes formátum a Jack energiaitalt rejti, amiről már korábban írtam is a blogon, de eddig csak 250 ml-es, hagyományos palack változatban találkoztam vele. Igaz, a honlapjukon dobozos változat is szerepel, de ahhoz még nem volt szerencsém:


Egyébként a "spray" palack is 250 ml-es, és bár nem egészen világos, hogy miért van szükség ennyiféle kiszerelésre, mi gyűjtők csak örülhetünk ennek a változatosságnak!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a spray kinézet (nagyon gagyi)csak is valami elmebeteg gyártó fejéből pattanhatott ki, de az íze is vetekszik némely ablaktisztítóval, tehát szerintem aki nem akar drága pénzen nagy csalódást, inkább kerülje. Az aludobozos változat jobban tetszett volna, de hát ízlések és pofonok ugye...
Ennyi pénzért (én 150Ftért vettem) már energiaitalt is lehet venni.
"SOGOR"

Gömöry Kati írta...

Ami a furcsa az egészben: a 250 ml-es palackban, amikről régebben írtam, nagyon finom volt az energiaital, ebben viszont irtó fura íze volt. Nem tudom, mi történhetett, de én meg se ittam az összeset....

Gömöry Kati írta...

Mindenesetre elég érdekes dolgokat iszol (ablaktisztító) :-D :-D :-D